Frostbiten

Oj, bloggen torkar!

Just nu är en extremt härlig halsduk p väg hem till mig <3 synd att dom levererar som sniglar, den kommer inte förrän 25 september -.- tack för det liksom. Jag hinner frysa halsen av mig innan den kommer :(
Jag ska även göra the famous matteläxa, något som jag fortfarande inte vant mig vid direkt då vi aldrig fick läxor av Johan Wild. Annars så har vi typ bara haft naturämnen idag och droppat saltsyra över hela klassrummet :) good times :P

MATTELÄXA </3 SKOLFOTO PÅ ONSDAG </3
Jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig :( blupp. Svart funkar alltid, men det känns så tråkigt :( fast å andra sidan känner jag mig som en tråkmört, så det slutar väll där ändå. Blöööh. Ilandsproblem ftw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0