Hårprodukter

Pluggat lite nu. Med fetstilt på lite. Need motivation. Jaja.

Istället för att plugga ännu mer har jag den senaste timmen kollat runt på lockig.se efter ett nytt vårdande balsam. Mitt flaska håller på att ta slut, och förra gången jag var på Konsum såg jag till min fasa att dom inte verkade sälja den sorten jag använder längre :( så det är bara att kolla runt efter ett nytt. Dessa lockar mig (höhö, ordvits):

- Aussie Aussome Volume Conditioner
- Aussie Luscious Long
- Franck Provost Expert Repair

Aussies produkter har jag bara hört bra grejer om, så dom vill jag länge velat pröva. Franck Provost ser mest läskigt sliskig ut, men jag vet att hans produkter finns på Dofter&Sånt så det blir en bra nödlösning om Aussie inte finns här (vilket dom förmodligen inte gör) :)
Men jag hoppas på Aussie, deras verkar bäst <3
Kollade även in några inpackningar. Jag har inte haft så bra erfarenhet av just inpackningar (läs: HEJ JAG FICK FETT HÅR) men jag tänkte ge det en chans till. Några som verkar vara hyfsat lätta att hitta är iaf:

- Garnier Respons Pärlemor&Körsbär
- Loreal Elvital Nutrition & Shimmer

Så jah, imorgon är det jag som går till Präntaren efter skolan har slutat. Gitarren är inställd och då passar det bra att fixa lite sånt. Nytt tvättbalsam behöver införskaffas också, men det vet jag finns där :) woop!
Sååååå, månadens hår-update :P Mycket spännande läsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0