Kladdkaka

Tjohopp!

Igår satt jag ensam och det var mörkt. Ikväll blir det annorlunda, för då kommer Ronja hit, och vi ska försöka få hit några fler också :D men det blir mys vilketsom <3

Just nu sitter jag och kollar på TV, det e nån som har opererat sig till en katt. Det e lite creepy, han/hon heter t.o.m Cat. Jaja, det e iaf ett program om extrema plastikoperationer. Jepp. Snart ska jag käka lunch och göra mig iordning. Utomhus regnar det och det ser fetdeppigt ut. Men jag e inte fetdeppig, jag är glad :D

Sen så kan jag även meddela att min smörjainhändernavarjedag-plan hittills har följts :P håhå. Rafflande. Not xD'
PUSS PUSS ALLIHOPA, VI SES <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0