Lord Nugget af Donken

När jag slutar på Europa skulle det vara ett nöje att bränna allt skolmaterial i en überstor brasa i mitten av Månsons trädgård. Matteboken ska jag spara till allra sist, och första strimla den i bitar, sedan tugga på strimlorna och spotta dem på elden. Allt vill jag bränna, utom min formelsamling för den har allmänt liksom räddat mitt liv genom åren.
Näh, men seriöst. Det typ suger. Men vet ni?

JAG ÄR KLAR MED SÄRMATTELÄXAN OCH JAG FATTAR VAD MAN SKA GÖRA NU TROR JAG. Även fast det tog ett år och pappas hjälp att fatta skiten, så fattar jag. Nu i efterhand kommer jag på att det inte är sådär jätteklyftigt att börja på C-talen direkt, men det var läxan och jag hade inte hunnit så långt och hade inte tid att räkna allt. Så jag genomled några dagar av konstant inside-damp istället. Men det är ju också trevligt.

Nu ska jag allmänt njuta av att den är över. Iaf för denhär gången.
Om vi får en ny matteläxa imorgon så STYCKMÖRDAR jag någon. Och säljer resterna på McDonalds som ChickenMcNuggets. Slå det ni. Raseriutbrott är personinfierat.
Näh, seriöst så blir jag bara allmänt trött på matte. Orka göra matte varenda dag i veckan liksom, bara för att han envisas med att ge oss en miljon apsvåra läxor hela tiden? Inte okej känner jag. Ungefär lika okej som att Tropical Pineapple Fusion bara smaka ananas. INTE OKEJ.

Nu är det slut på serious bussiness, PARTYPARTY ASKALAS PEOPLE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0