Mandel

Igår fick jag tydligen ett såntdär spännande läsarantal igen. Det ba POFF blev högre, för att sedan sjunka idag igen xD mysko shit. Det finns förmodligen en logisk och väldigt självklar förklaring till det som jag såklart inte ser, höhö.

IDAG var det en kortkortkort tisdag, vilket vi gillar. Efter skolan satt jagSofiAmanda och pluggade lite. Sofi och jag blev lite för entusiastiska med kemin, man måste försöka göra det tråkiga roligt liksom xD Amanda ska göra en dokumentär om oss efter att vi växt ihop efter alla år :P haha <3
Sedan cyklade jag hem i det vackra vädret och kollade på TV. Ingen kemi här inte. Och så åt jag mandlar. MANDLAR MANDLAR MANDLAR. Mandlar är den godaste nöten, ingen tvekan. Mandel passar till allt. Nästan. Fast ett problem har jag, och det är att bara finns mandlar med skal, inte utan. Utan skal är ju bara SÅ mycket godare. Och ändå finns det inte att köpa någonstans, utan man måste istället skålla skiten själv? *PLING PLING* HÄR ALLIHOPA FINNS DET PENGAR ATT TJÄNA. Skapa ett företag som säljer mandlar utan skal och jag blir er stamkund. Seriöst. You will make millions. Gazillions. Fuzillion. DOLLARZ.

Nu kan jag se fram emot att läsa ännu mer Kemi. Tjohej! Wish me luck ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0