Piggelin

Nu har jag skrivit till lite mer saker på Svenskan. Jag har klippt ut lappar som jag ska ha, och även övat lite grann. Ska öva mer imorgon, som sagt, men det känns lite bättre nu än innan iaf :)

Mitt major projekt idag var egentligen att färga ögonfransarna, men det kan jag ta på lovet typ. Annars så måste jag säga att det varit en rätt bra dag idag. Det kunde blivit så jobbig och lång, men blev så rolig och kort .D I like. Nu är det bara tre dagar kvar till lovet, varav två är jobbiga. Nämligen imorgon och torsdag. Fredag blir chill. Men imorgon är liksom en av dagarna klar, och sen en dag till, och sen är det bara att avnjuta lovet. Jag inser nu hur mkt jag kommer att tjata om lovet de närmsta dagarna. Hehe. Jobbigt liv jag har.

NEJ, NU SKA JAG LÄGGA MIG I TID FÖR EN GÅNG SKULL så att jag e en piggis imorgon. PUSS PÅ ER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0