Skolfotot - en utvärdering

Igår när jag kom hem fick jag mitt skolfoto trots allt. Jag ser helt okej ut. Förutom en grej. TANTEN SOM VALDE UT FOTOT TOG DET SOM JAG HALVBLINKADE PÅ :( det ser ut som om jag antingen försöker göra sexy-face, eller att jag har jäääävligt smala ögon, eller att jag helt enkelt var himlans trött. Tack för det liksom. Jag var inget av dem, det bara blixtrade jävligt mycket om fotografens kamera :(

Porträttfotot kan jag faktiskt stå ut med. Det ser faktiskt helt okej ut för en gång skull. Mitt hår ser lite afro ut (som om att jag ska börja dansa afrodans när som hellst) men jag har lärt mig att mitt hår gillar att flippa ur, så det är okej. Det har haft värre dagar liksom, och jag har haft MYCKET värre skolkort. Så denhär gången ska jag inte gnälla på det. Om jag inte hade blinkat på klassfotot så hade jag varit heltokejnöjd.
Det fula är att jag ser nästan lika dan ut, och står på EXAKT samma ställe som förra året xD enda skillnaden är kläderna, och att mitt ansikte är lite smalare än förut. Jag måste seriöst ha stannat i växten nu. WEHO!

Nu, idag, så ska jag fixa mig och sedan gå ner på stan för att fika med dom andra. Sedan (eller innan) så ska jag köpa ny linsvätska och vitamintillskott (min nya grej om det inte är för dyrt :P). Puss på er <3

YEAH, PIXELS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0