TGIF

FREDAG <3
Engelska, svenska och matte. Dom lektionerna lyckas alltid hamna på fredagar av någon anledning.
Sen så har jag äntligen kollat på näst sista avsnittet av den nya säsongen av TrueBlood. Så jävla spännande. Nu är det bara ett avsnitt kvar :( sen måste jag vänta i evigheter på nästa säsong. Fuck that liksom. Jag vill se allting NU. BLUPP.

Imorgon drar jag till Stallarholmen och träffar fina människor. Innan dess får vi se vad jag gör, jag har i varje fall två läxor jag måste göra :( funderar på att göra en av dem nu så att jag har det gjort typ. Det va en väldans bra idé kom jag på nu. LET'S DO IT! Fan va nördig jag låter. Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0