Tid

Jahapp, då var den helgen över. Fan va fort det gick. Igår kom vi fram till att man borde ha övernattningar på fredagen, för då känns helgen plötsligt hundra miljoner gången längre än om man sover från lördag till söndag :D

Man vill ju liksom att de lediga stunderna går sakta, och att skoltiden går snabbt. Jag har hört att tiden går snabbare om man följer en TVserie, jag tror det va Linnea som sa det :D jag har förmodligen skrivit det förut nån gång, men ändå, tänk va smart :D då kan man liksom följa värsta bra serien och ändå bara svischa förbi resten ^^ anledningen till att det kändes som att tiden gick fortare var att man ser fram emot något, och på så vis känns tiden som att den går snabbare. Typ. Men det är typ som att jag har en översiktskalender där jag kryssar för varje dag när jag räknar ner till t.ex sommarlovet. Då blir det liksom en bra överblick, och man blir så jäääävla glad när man inser att halva tiden har gått typ xD låter stört, men så är det. Översiktskalendrar i glada färger FTW! För mig har det funkar väldigt bra iaf :)
Fast man ska ändå leva i nuet men också tänka framåt, annars blir livet bara en jävla pina. Håhå.

Btw så har jag gitarr imorgon och jag har inte beställt boken som jag skulle :S bajs liksom. Jag glömde ^^ nu ska jag tvätta håret, imorgon ska man upp tidigt igen. Kul :P Måndag </3
Sen så har jag lagt märke till att jag lagt upp väldigt lite bilder på sistone, och skrivit aplånga inlägg. Det måste vara GRYMT träigt att läsa xD haha, bättring på den fronten kommer :) woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0