Tråk :)

Jag har lov nu. HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ :D det äger. På lovet ska jag och Cissi göra nåt utflippat, det har vi bestämt. Vad vet vi inte än. Men något blir det ^^

Jag ser Se upp för dårarna på TV. Nyss såg jag Idol. Ronjas loverboy med 1 kg smink gick vidare :P <3 haha ^^
Annars har jag ganska tråkigt. Jag och Max är ensamma hemma, mamma och pappa seglar hem båten. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra heller :( jag vägrar sitta såhär hela lovet.
Sen så måste jag säg att jag är grymt sugen på att färga håret. Men vet inte hur/om/när. Något alls liksom. Mörkare eller ljusare? Vad passar min hudton? För jag är så trött på min nuvarande, plus att den är så ojämn pga solblekning. Mjööööh. Blöh. Skitsamma xD

Kommentarer
Postat av: cecilia

FÄÄÄRGA HÅRET JOHANNA :O tona det i alla fall

2010-09-24 @ 21:59:25
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0