@under djäkne

Nu har vi håltimme och sitter under Djäkne och separ. Frida ser ut som en muppkanin xD <3
Jag har precis haft fysik som vi inte lärde oss ett skit på, vi hade labb och såg hur en prick for fram i en linje på en skärm. Typ. Not so interesting. Kl 12.15 börjar matten, sedan Kemi och till sist så har vi Röst och rörelse och då ska jag läsa min dikt med sådan inlevelse att alla flyger av stolarna. Höhö. Ne men seriöst så tror jag att det kan gå ganska bra, bara jag kan slappna av lite (vilket i princip är omöjligt i en sådan situation) xD MEN SEDAN ÄR EN AV REDOVISNINGARNA KLARA, OCH JAG SKA FAN INTE SKJUTA UPP DETHÄR. OKEJ? dET SKA GÅ BRA :)

pUSS <3

Kommentarer
Postat av: fridabajs

MUPPKANIN!!! :D <3

2010-09-22 @ 13:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0