Take a picture

Jag har alltid velat vara en fotande person.
Typ en sån som alltid har en kamera med sig och dokumenterar vartenda ögonblick. Och tar superfina bilder på  ingenting speciellt. Sånadär bilder som man blir glad av att titta på utan att veta varför.
Tyvärr så har jag aldrig varit en fotande person.

1. Jag har ingen kamera.
2. Jag är lat och saknar motivering.
3. Jag glömmer att ta kort om jag mot förmodan skulle komma ihåg att släpa med mig en kamera.
4. Jag glömmer att ladda in bilderna på datorn.
5. De foton jag tar blir mer eller mindre fula xD haha

Well. Jag har mycket som talar emot mig. Men vaddå, man kanske kan försöka i alla fall?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0