Öppet Hus

När jag kom hem så stod en ros på mitt skrivbord. Så fin <3

Idag så har jag gjort ett försöka att vara aktiv Europaelev och gick ner på Öppet Hus för Artesprogrammet. Tyvärr så hade typ ingen info kommit ut till allmänheten pga krångel med tidningen, så det kom inte så många :( men 7 maj så är det "stora" öppet hus, och då jävlar kommer det komma folk xD vi blev även fotade av en kamerasnubbe som fotade bilder till skolans hemsida och broschyr. Läskigt.
Sen så gick vi och käkade lunch och bestämde oss för att ses ikväll igen. Halv Sju-isch så går jag ner till Cissi för att ha en minifilmkväll :) bwihihi. Ett kärleksdrama och en psykologisk thriller. Rawr!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0