Skurt och den ledsna foten

Idag har jag fått en ny kompis som ska följa mig i livet. Den är svart och har två hjul och är från Skeppshult. Fick den i julklapp men köpte den inte förrän idag. Och jag är så himla nöjd. Finare cykel får man leta efter <3

Kanske döper den till Skurt?


Skurt <3

Jag och Skurt in action.

Som ni kan se så var jag barfota. Kanske inte årets bästa idé. När jag tog den sista bilden så lyckades jag på något vis snubbla och rev upp ett stort jävla sår på höger stortå och det blöder som FAN. Saltet i sockret liksom xP



Ledsen Fot. Never looked better.

Haha, seriöst så fattar jag inte hur jag ska kunna ha skor på mig under de närmsta dagarna. Plåstret gör tån till en klotrund boll. Veckans i-landsproblem, for sure. Det gör inte ont än i alla fall. Men jag antar att kroppens bedövningmekanism avtar snart och då blir det inge kul längre xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0