Ayia Fucking Napa

Nu är jag hemma igen efter en av de roligaste veckorna ever. Jag har verkligen haft det så himla bra, och jag typ ångrar att jag inte stannade kvar där istället.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva utan väntar tills bilderna kommer upp. Men jag kan iaf säga att jag är både förkyld, bränd, hes och har munsår (?) men är jävligt överglad ändå för detdär var fan en vecka jag aldrig kommer att glömma!

De kommande dagarna ska jag bara vara hemma och ta vara på de sista lediga dagarna. Är ledsen att säga det, men jag vill verkligen inte börja skolan igen. Jag vet inte, det känns bara som att det inte passar mig just nu. Jag har ingen lust. Alls. Vill bara att det ska vara över liksom... Cypern fick mig att inse ännu mer hur mycket jag inte gillar att vara fast i tillvaron.

MEN nu ska jag sluta gnälla. I nästa inlägg får ni se alla bilder från Cypern. Eller jah... alla? Skulle fan inte få plats haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0