Facebookgrupper

Okej. Dagens tidsfördriv var att jag av en händelse började kolla igenom mina facebookbrupper. Och jag hittade väldigt många spännande grupper som jag faktiskt aldrig gått med i, men som jag av en händelse ändå är med i? Jag hatar när grupper byter namn utan att man vet om det till något helt random xD

Dessa grupper är jag alltså medlem i (well, inte längre :P)
I LMFAO when i saw this on Google!
OLWA University (???)
Final Round Media
SugarTime Movement
Shop Manchester
Wolf21 (bara bilder på en gubbe och en gumma som ler :S, skitläskigt)
I bet females can reach 1 million before males do !!!
Varför du ALDRIG skall be någon med Iphone ringa på hjälp!
Cola VS Fanta försten till 1000 vinner (cola gruppen) (WOHO PARTY!!!)
join if you loled when you saw this dog
Vi som vill spränga nattklubbarna i Sverige och ha fler myskvällar istället
Vad kom först? Hönan eller ägget? Se den vetenskapliga förklaringen!
fett fail att han på turkiska yoghurten är grek.
Vafan liksom? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0