Rain

GOD EFTERMIDDAG
Sitter här och äter Jelly Beans som jag fick av Hanna igår (<3) och kollar på regnet. Kind of great. Tycket dock att jag kan sluta hosta snart och sluta låta helstörd när jag pratar, jag hostar liksom samtidigt som jag pratar och det låter så jävla fult xD
Dagen har bestått av att artbestämma löv (frustrationsfaktor 1000), bli instängda i matsalen av matgubben och ha Digitalt Skapande.
En väldigt obehaglig och hemsk grej som hände när Ronja och jag gick hem, var att vi ser när en tjej på cykel blir påkörd av en bil som körs av vår mentor. Hon klarade sig oskadd verkade det som, men såg väldigt chockad ut. Usch ._. nej, det var ingen mysig syn :( tur att det inte fick värre konsekvenser iallafall. Tycker iaf väldigt synd om både tjejen och vår mentor <3

Ikväll ska jag kanske, men bara kanske, räkna lite matte för jag har glömt allt under lovet... inte bra. Och inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0