Uppsala

Gårdagen spenderades i Uppsala med mamma. Vi fikade, gick runt på stan, shoppade, kollade i lägenheten (har inte varit där på.... 1 år?) och sen vid 5 åkte vi och hämtade pappa på jobbet för att bege oss mot en kräftskiva med släkten. Mysigt var det! Jag gillar verkligen Uppsala. Det är en speciell stämning som jag älskar. Måste åka dit oftare, kanske över en helg eller på ett lov? Det blev ju inget sånt i somras som vi planerade. Iallafall så var det väldigt fint att vara där igen, även fast regnet öste ner iprincip hela dagen :)

Idag är jag sjukt trött och har typ halvsovit hela dagen. Nu tänkte jag räkna matte. Jippi... annars är jag körd på nästa veckas prov. Tack Erik -.-


Kommentarer
Postat av: Ronja

VÄNTA LITE !!!



ERIK ?!?!?!? MATTEPROV ?!?!?

2011-08-21 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0