Döda mig

Nu när jag har haft riksprovet i Kemi B så är det ganska blandade känslor. Dels sög det så jävla hårt att det inte är sant. Å andra sidan så typ garvade vi ihjäl oss när det var över, just för att vi failade så jävla mycket. En reaktion jag aldrig varit med om förut kan man säga :P vi låg verkligen i en hög och skrattgrät och planerade vår framtid på Donken. Eh.
Men helt seriöst så gick det inte bra, provet var skitsvårt och det gör mig lite ledsen. Tre jobbiga läsperioder åt helvete liksom. Men det är väll tur att man typ kan skratta åt det och låstas att det är roligt istället, hehe. (AAAAAH!!! KILL MEEEE ._.)

Jag får glädja mig åt att båda Nationella proven i Svenska B gick bra istället. YAY! och att jag aldrig mer behöver plugga kemi igen (iaf under gymnasietiden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0