Jag är dig, tills jag ändrar mig

Skriver på mitt tal. Klar. Ska be pappa läsa igenom det och rätta alla fula grammatikfel xD sen ska jag öva. Imorgon är talet. Har jag någonsin varit så sent ute? :S läskigt. Men det klarar jag. För fan. Fast talet är jävligt cheesy. Hehe. Sen har jag iaf lov. Och mitt lov blir lite extra långt tack vare en tripp till Sälen :D weho! <3

Ett annat mer relevant problem är pengar. Jag.behöver.pengar. Nu, hellst. För jag har bara 450 spänn och har en del julklappar kvar att betala. Hehe. Nyårsklänning också. Fuck. Så går det när man inte fixar sig ett jobb. Kanske kan sälja nåt på tradera typ? xD

OCH GISSA VAD JAG SKA SE PÅ IKVÄLL??? VAVAVAVA?
...... Beck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0