Jag är inte rädd för mörkret

Kan ju säga att jag är ganska trött på kemi B nu. Typ så mycket att jag kommer spy rekationsformler och jämviktskonstanter. Nu har jag repeterat kap 1-5. Hoppas jag fattar. Imorgon blir det kap 6-8. Yaaay. Snart är det över... Kollade btw upp priset på våran kursbok. Hur fan kan dom tycka att man ska lägga ut 500 spänn för en sådan? Ett halvt tusen liksom....

MEEEEEN. En sak som typ gjorde mig tusenmiljonergånger gladare idag är att Kent ska till Peace&Love! NU BARA MÅSTE JAG DIT, dom ska ju liksom släppa ny skiva och allt! Planerar att vara funktionär. Gratis underhållning liksom. Kan det bli bättre? ÅÅÅÅH.

Nu ska jag göra mig iordning för att sova! Puss och godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0