Nu är vi abiturienter!

Det ni! Om exakt ett halvår så har vi tagit studenten. Lite läskigt och sorgligt men jävligt roligt! Abiturientmiddag var mysig. Fick en fin sittplats brevid Jasmine :) sen så hölls det tal och lärarspex och så åt vi buffé. Ganska najs om man säger så. Det var inte så jobbigt om jag trodde liksom. Var onödigt nog ganska stressad innan... hehe. Sen så kunde man gå till Sju rum och kök för efterfest men efter att vi suttit hemma hos Cissi ett tag så blev jag liiiite för trött, så jag och Ronja gick en promenad hem istället :)

Sen så är det bestämt att religionsprovet är flyttat till v.3!!! Happy face :D
Allt som allt en väldigt bra dag!


En jävligt suddig bild på oss, redo för middagen i våra fina mössor :D <3 fler bilder snor jag från folk imorgon! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0