Paper planes

Sista dagen på höstterminen idag. Nu räknar jag det som att jag har lov. Har gjort mitt engelskatal inför typ... 6 pers. Haha. Men det gick bra! :) trevligaste engelskalektionen på länge. Theo satt och kastade pappersplan. Varför har man inte engelska i skitsmå grupper istället? Skulle vara så mycket roligare. PA-möte hann jag också med såklart.

Kvällens mission är att hitta en bra outfit tills imorgon. Gissar på attt färgen blir... svart. Surprise!

Btw så är det sjukt mycket snö utomhus. Vi tog även en bild framför hjärtat på ångbåtsbron, men det kortet blev så jävla läskigt att jag inte lägger upp det xD alla fick devil eyes och ser allmänt störda ut...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0