Saker att göra idag:

- Göra ett pluggschema så att jag faktiskt hinner med allt jag ska göra inom loppet av en vecka
- Plugga
- Välja kläder tills imorgon (uh..)

Annars har det varit en jävligt onödig dag. Biologiprovet omfattade 4 av de 50 sidor som vi pluggat in (varav allt handlade om gröna växter, ingenting om djur som var vad de resterande 46 sidorna handlade om...). Religion. Psykologi. Engelska där vi som vanligt typ flummade bort lektionen. Fick dock tillbaka min essay som jag skrev på planet till New York. Det var väääldigt konstiga kommentarer jag fick. Typ: "It is a pleassure, like a rainstorm" och "Alien Cookie Monster". Haha, det gjorde mig glad iaf. Humor x)

Imorgon är det som sagt abiturient. SPÄNNANDE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0