Alla hjärtans dag

Detta år firades 14de februari med fina vänner, failad bakmix och Mamma Mia! Och såklart ett samhällsprov, men det glömmer vi :) Iaf så fikade jagCissiAmandaFrida efteråt, och sedan gick vi och handlade och gick hem till mig och bakade, pratade och såg på film <3 NAJS. Nu har jag massa godis som jag ska äta upp medan jag pluggar till nationella provet i Matte C imorgon. Fy fan. Jag är faktiskt nervös. För vem vet hur detta kommer gå? Jag känner dock att jag kommer vara missnöjd när jag går ut ur provsalen imorgon. Usch :( MEN, jag kan ju faktiskt inte göra mer än vad jag kan. Bara hoppas att det går bra... :O sista dagen med MatteC kan man ju inte tacka nej till direkt. Ska bli skönt att slippa skiten efter imorgon :)

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG gullungar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0