Blupp

Oj vad jag har dissat bloggen på senaste tiden. Igår hette anledningen Sofi som sov över här :D <3 Idag så gjorde Cissi, Sofi och jag våran Europakunskapsredovisning om Racine, jag är äntligen klar med foldern och sen hade naturarna världens längsta håltimme så Sofi och jag gick hem till mig igen och typ sov xD sen spelade vi en sport för synskadade på idrotten. Det var roligast att kolla på alla andra som famlade omkring. HAHA x) sedan bar det av hem till Ann med LinneaJaninaCissiZingo och bakade kladdkaka :)

En annan trevlig grej som jag upptäckte när jag satt och åt middag, var att hela min högerhand var full av små röda fläckar och var svullen och sved som fan. Jättemysigt. Jag undrar varför? Hoppas jag inte typ är allergiskt mot något (vad som nu skulle kunna orsaka såna symptom? Haha xD)

IMORGON blir det förhoppningsvis en fin dag med myskväll i Stallarholmen :) RAWR! <3

Om ni har tråkigt och vill ta del av min humor, så kan ni kolla på denhär underbara bloggen som Olivia tipsade mig om xD jag dog.
http://hyperboleandahalf.blogspot.com/2010/10/god-of-cake.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0