Flogging Molly

Snöstorm ute. Just när jag började tro att våren kanske skulle komma lite tidigare i år så föll det ner tusen kilo snö. Fy fan. Hata.

Igår så sov Sofi över här och vi var vakna olagligt länge och satt och pratade om ditt och datt. Tänk 4-snåret. Konstigt nog är jag skitpigg idag ändå :D Annars så har jag idag haft europakunskap, DS och lunch på George´s med Cissi och Sofi. Sedan matte där matteläraren Erik var ovanlig glad och spelade musik av White Stripes och Flogging Molly från datorn och garvade åt roliga bilder. En väldigt trevlig mattelektion asså xD haha. Bästa på länge.
På håltimmen var jag och Sofi überduktiga och räknade mer matte, och sen hade vi volleyboll på gympan och det var skitkul! Efter det så gick jag i motvind med snö i ansiktet till utvecklingsamtal och fick veta allt som jag undrat över. Jessika är väldans trevlig. Och hon har lagt ut omdömena nu, som ni sa :D

ÅH resten av dagen ska jag plugga samhällskunkap och slappa som fan. Och sova tidigt. Det är sovmorgon imorgon. Fy fan vad skönt. Löv eeeet.

Kommentarer
Postat av: ciissi

SV; HE´LLER HUR?! visst var den fin jag blev glad av den :DDDD

2011-02-10 @ 19:21:22
URL: http://enkeltheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0