Livets roliga stunder

Ibland blir jag så trött på mig själv när jag börjar stressa upp mig över saker som jag inte ens behöver börja tänka på inom det närmsta året xD Haha, snacka om att vara nervig som fan över ingenting. Jag måste lära mig att ta saker som de kommer, och inte oroa mig för konflikter/dilemman som inte ens finns än. Jag är allt bra löjlig ibland. Nu ska jag skratta åt mig själv. Ha Ha Ha Ha Haaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jag har upptäckt att man kan söka upp en bild på precis vad som hellst på google. Skriv in vafan som hellst, och du får upp en bild. Visst, bilden behöver inte föreställa just det du sökte på, men man kan få en del fina resultat:

Jag sökte på Happy Blueberry och får upp:

'

Fett läskigt ju. Sengångare och blåbärsmuffins i samma bild. PLUS att blåbärsmuffinsen ser ut som sengångaren. Denna bild har ALLT. Heö heö.

Nu är jag trött. Jag ska sova. Imorgon ska jag upp tidigt och ha prov, jippiyay. Godnatt alla söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0