Sommarjobb

Jag har ont i huvudet ._. och fryser. Det gör ont i vänstra sidan av halsen. Hoppas jag inte börjar bli sjuk...

Iallafall så har jag haft en måttligt slapp dag. På håltimmen så åkte jag och pappa och letade sommarjobb. Av de tre som jag frågade så var det var två st som verkade intresserade. Så vi får se hur det blir. Jag frågade i varje fall på Solberga och på mitt gamla dagis, Pelikanen. Mina gamla dagisfröknar kände igen mig! Jag blev glad hihi :D det sista stället jag kollade på var ICA, men dem verkade inte sådär jätteintresserade :( nu är det iaf bara att hoppas! :)

Nu ska jag plugga kemi och sedan packa inför morgondagens vistelse hos Frida <3 sen så ska jag se till att sova extra tidigt idag trots sovmorgonen, är sjukt trött i huvudet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0