Creme Brulé

Ojoj. Jag är mätt som en plätt. Jag och mamma åt på restaurangen i hamnen (dendär nya ni vet) eftersom vi inte orkade laga mat. Nu luktar jag stekos och är sådär äckligt mätt :D hihi <3

Sen så har jag haft Kemiprovet idag. Det känns rätt bra, så nu kan jag skita i det liksom :) Synd att plugget för denna vecka ännu inte är slut. Jag är liksom inte alls pepp på att skriva min hundrade bokanalys i livet. Jag är så JÄVLA trött på bokanalyser. Det räcker nu liksom. FUCK BOKANALYSER.

Annars så har jag haft en väldigt bra dag för att vara onsdag. Tänka sig :)

Edit: Fem inlägg efter varandra utan en enda bild är inte okej. Slänger in nåt random:



Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Urkas för kemi. Hade kemitenta i fredags... Hate it. ^^



Och ja. Banan är ört. Tomat frukt. Tack och hej att alla vänder på allt man lärt sig. Haha. ;D

2011-01-19 @ 21:44:35
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0