Där rök håret, mina vänner.

Åh herregud Åh herregud Åh herregud Åh herregud vad jag har onda aningar.
Klippte håret idag som sagt. Och det KAN ha blivit alldeles för kort för min smak. Alldeles alldeles för kort faktiskt. Ca 8 cm rök. Och jag vet fan inte hur det kommer se ut när jag har tvättat det, men just nu ser det INTE bra ut.
JÄVLA PISS HELVETE.
Jag vill inte vara med. Den enda delen av mig själv som jag var någorlunda glad över har kanske just försvunnit. Jag klarar fan inte av sånthär. Jag trivs inte i för kort hår. Jag vill ha långt som förut :(
Jag är som Samson, styrkan satt i håret.

Ehm. Jag får väll helt enkelt hoppas på att det ser okej ut imorgon. Efter att jag har tvättat håret. För då får jag se hur det verkligen ser ut.
Men det känns inte särskilt bra just nu... tur att skiten växer ut så småningom iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0