Hemma

Nu är jag hemma igen. Har åkt skidor bland äckligt mycket folk, hela jävla Romme var fullt som fan. Vi trängde oss i världens längsta och långsammaste bilkö imorse. Bwahaha.
Förutom det så har jag haft det jättetrevligt med familj och kusiner, ätit den 149 713:de planksteken som hotellrestaurangen har sålt (dom höll räkningen...:S) och åkt en massa massa skidor. I like <3

Ikväll så var det dålig film som gällde och måla naglarna <3 Kollade på Mumien som gick på 3an, och vad ska man säga... har sett bättre, haha. Men helt okej tidsfördriv liksom.
Snart ska jag sova. Länge. och glömma att det är skola om två dagar. FY FAAAN säger jag bara. Grovångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0