Just hangin'

Medan jag händer lite random i taket (se bild) så tänker jag på olika saker.
En sak som jag tycker är ganska konstig, är att man(iaf jag) alltid är skitpigg när man vaknar jättetidigt den första skoldagen. Det är underligt. Man borde liksom vara extra trött då, och man borde egentligen absolut inte vilja stiga upp ur den varma och sköna sängen. Ändå så flyger jag upp och är skitpigg direkt efter varenda sommar- och jullov. Men detta gäller bara den första dagen, och kanske någon dag efteråt. Sedan vaknar man och är tröttare än vanligt. Great liksom.

Kanske vill kroppen lura en att det minsann ska bli bajskul att äntligen få gå på fysiklektionerna igen? Eller så spänner den sig och är förväntansfull att få träffa alla igen, och det är därför man blir extrapigg. Lite adrenalin typ. Eller så kanske man är så himla superdupertrött att man helt enkelt får nån snedtändning från ingenstans och blir sådär som när man är jättetrött fast jättefnittrig. Typ.
Jag gillar effekten i alla fall. Den gör det lite lättare att gå till skolan första dagen. I like <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0