No Mercy

Efter första dagen på vårterminen så är jag inte sådär jättepeppad på de närmsta månaderna. Det enda positiva var att träffa alla underbara igen, och att Torbjörn hade glömt tidsändringen så vi slapp de första 25 minuterna, hehe.

Under dagen har jag iaf kontaterat:

- Det är halt ute. SKIThalt.
- På Europa finns det inget som kallas mjukstart. Här är det PANG på. Yalla Yalla.
- Jag har kemiprov om en vecka. HEJ CHOCK.
- Vi ska ha kursprov i SHA på Alla hjärtans Dag. Som i vårat fall egentligen var en Studiedag. FML.
- Kemi skrämmer mig. Jag villintevillintevillinte ha Kemi B. Jag ska göra allt för att slippa det (om det inte innebär att jag får jobba som städare for the rest of my life).
- Det finns verkligen anledningar till att HATA måndagar.

ÅH vad positivt :D Nä, lov ska det vara. Hoppas detta byts ut mot roligheter snarast. Om det nu är möjligt.
Idag så har jag pluggat som en jävla bäver. Skrivit anteckningar till och läst ett av kapitlena till SHA och räknat en massa kemiuppgifter. Känner mig stolt faktiskt. Fast jag skulle inte ha gjort det om jag inte visste att jag var körd annars.
Imorgon tar vi med mat och myser under Djäkne, och så ska vi ha Röst och Rörelse och håltimme.

Kommentarer
Postat av: Ronja

TACK JOJO!! Det betyder massor <33



Du är världens sötaste =D



Ses imorrn ;)

2011-01-10 @ 21:47:21
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0