Silent Shout

Idag så har jag vältrat mig i självömkan under Samlektionen(KILL ME), ätit lunch under Djäkne och varit kemi-smart med Emanuel. På eftermiddagen fortsatte kemipluggandet. Det går bra, faktiskt. Har tack vare Lopens mässande nu äntligen förstått hur man balanserar med oxidationstal. I feel smart. Så jag hoppas det går bra på provet :D

Jag glömde såklart att boka tid hos Syon, frissan och massören. Menmen. Shit happens. Imorgon är det tisdag vilket jag gillar :) Nu ska jag lyssna på den sjukt bra spellistan innan jag fortsätter plugga. Och sedan tvätta håret (AMAGAD, PÅ TIDEN) och sen typ måla naglarna(AMAGAD, DET VA OCKSÅ PÅ TIDEN) <3
Puss och godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0