Sweet tooth

Idag så har jag bakat ljusgröna Macaroons med hallonsmak. Haha. Dom blev inte direkt som de man köper, dom blev snarare rätt fula, och är heller inte lika goda (enligt mig). Haha, jämför med macaroonerna på bilden i gårdagens inlägg liksom xD Men jag tycker dom blev ganska söta ändå :') det var svårt att göra så att de inte sprack i ugnen... och svårt att bre på smörkrämen utan att bottnen sprack. Spräckspräckspräck.
Jag är ganska nöjd för att vara första försöket iaf x)

Nu kan man i alla fall pricka av det på sig attgörainnanjagdör-lista. Woho!
Här kommer några bilder på mitt resultat, hihi <3





Lägg gärna märke till den nya kategorin: Fettohörnan (haha)
Här skriver jag om allt som har med bakning, mat och dryck att göra :) weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0