TGIF

Älska fredagar <3 hela dagen har gått allmänt fort. Speciellt den überlånga mattelektionen som gick apsnabbt. Tack vare Jasmine som var helt bananas xD haha <3 Erik (mattelärare) mobbade mig för att jag sa att jag inte var bra på huvudräkning :( och Anne (svenskalärare) verkade ASGLAD vilket gjorde mig glad xD
Så, trevlig dag hur som hellst. Och trevligare ska den bli. Ikväll ska jag hem till Ann med dom andra och baka macaroons, bada bubbelbad och ha det allmänt bra. Kanske sover där också, annars propsar mamma på att jag måste ta en taxi hem.... *suck* xP

Ehm. Annars så har jag inget mer att säga. Det är roligt hur jag plötsligt bara har kul i skolan. Typ längtar lite dit. Av någon anledning. Öh. SES IMORGON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0