White Castle

Vid kl fyra igår så gick jag ner till Ann. Där spenderade jag ca 8h på att bara vara, prata, äta chokladbollargodisgrönsaker&dipp och kolla på Skins, Remember Me och en film om två gubbar som var höga och ville ha hamburgare. Vi skrämdes av knäppande ljud och planerade vår nästa hobby. Wee!
Vid typ halv 2 så kom pappa hem från Frankrike så då svängde han förbi och hämtade mig. Jag fick en concealer som jag länge velat ha (TACK <3) och det känns allmänt bra att pappa är hemma igen <3

Min gårdag alltså. Vad som händer idag är hemligt :)


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

ja kollad e också på hög-filmen :o den var intressant... öh. somnade dock så vet inte om dom fick sina älskade burgare nån gång. WUÄÄH!

2011-01-23 @ 12:38:39
URL: http://fridang.blogg.se/
Postat av: Ronja

Remember mee <33

Hahah du fick inte missa det :( Men småsyskonen vann, men de sög på det där ordet, de fick Sand och Växel. De valde sandbank och bankväxel... Men jag fattade direkt att det var ju sanlåda och växellåda ... -.- Hahah

Gåtorna var härliga, man fick rätt på 2 utav 3, men kunde tagit den sista oxå egentligen... :P hihi

2011-01-23 @ 13:09:24
URL: http://theroxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0