YOU CAN'T HIT SOMEONE IN A WHEELCHAIR

Åh herregud vad jag inte vill tillbaka till skollivet igen. Jag älskar att träffa alla igen, men ÅH vad jag inte vill ha fysikkemimatteengelskasvenskasamhällskunskap. Röst och Rörelse och kanske Europakunskap tycker jag är okej. Men jag orkar verkligen inte med det andra pluggämnena. Jag är skoltrött innan vårterminen ens har börjat. Plus att jag måste upp en halvtimme tidigare, bara för att göra måndagarna liiite jobbigare än innan.

Nej, skolan och allt som hör till plugg är inte okej. Bara några månader kvar nu som tur är.

Annars så har jag umgåtts med Ann idag <3 vi har kollat på hennes nya skitfina lägenhet som har samma tapet som vi hade förut och en läskig vind, ätit hembakade macaroons, druckit te och kollat på Misfits (som förövrigt verkar ganska bra)! Och även garvat ihjäl oss till en video där en tjej failar med en viss produkt från Australien.... BWAHAHAHAHAHA. Jag mår bra av att vara med dig <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

GANSKA bra?! Det är typ Guds gåva till serierna. Helt ärligt.

2011-01-09 @ 22:49:49
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/
Postat av: ann

måste erkänna att jag mår bra av att vara med dig med <3

2011-01-10 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0