70talstältet

HEJ idag har jag haft det asfint. Började med att jag och pappa tog en tur på stan, sedan gick jag hem till Ann där jag mötte alla andra och jämförde tält. Vi valde det bruna tältet med turkos botten. Haha. Så jävla retro. Vi kommer ha Emmabodas coolaste tält. Man kan tillomed stå i det. Och jag lånade Cissis bild så alla vet :D

 

Efter detta så kilade vi ner till Ugglans park och tog del av Strängnäs variant av Allsång på Skansen. Markoolio spelade. Ganska kul x) Men roligast var att träffa alla jag inte sett på aaaaaslänge! :D Yay! Nu sitter jag hemma och ska skriva en packlista tills imorgon. Då har jag en del grejer att göra kan man säga. Oh god. Kommer få gå upp ganska tidigt, jag ska till polisen och hämta passet, tvätta håret, packa(!!!), åka till mormor och morfar på middag och sedan sova hos Ann. Sen jävlar drar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0