Båtkörning

Dagen började väldigt slapp för att sedan förvandlas till aktiv! På eftermiddagen så åkte jag och pappa till Stockholm för att köpa en ny propeller till lillbåten. Det visade sig att skiten bara var felmonterad av tidigare ägare. Fail! Men det fick följa med en ny hem ändå eftersom den gamla var så pass sliten.
Efter att den monterats fast så åkte vi efter middagen ut till Löt och sjösatte den! Jag spenderat kvällen med att lära mig köra den, askul! Kan säga att jag tycker det är ganska mycket roligare att köra båt än bil, men hittills har jag en del kvar att öva på, typ tilläggning och sådant, så jag kan väll inte direkt säga att jag "kan köra" båten fullständigt än. Man vafan, kul var det! Känner på mig att det blir en del turer med den båten i framtiden :D

Sen så har jag suttit uppe och kollat på alldeles för många avsnitt av no-brainerserien Paris Hiltons New BFF. Haha, ganska kul. Nu måste jag liksom se klart den xD Hjälp!

Det är inte våran båt på bilden, google bild (som vanligt). Men samma sort iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0