Weho!

helvete vilken tid det tog att fixa nytt pass. Satt i väntrummet i en timme, även fast det bara var några få nummer före mig när jag kom dit. Sen när jag själv gjorde mitt pass så gick det skitsnabbt? Mystiskt.
Iallafall, så har det omöjliga inträffat!
JAG BLEV NÖJD MED MIN PASSBILD. Även fast jag ser rätt bitchig ut och mitt ansikte ser rundare ut än vad det egentligen är (det har en tendens att göra det på kort). Men vafan, den ser okej ut! Yay! Nu är jag glad :D

Sedan har jag varit på stan och handlat, och ska snart börja göra lite middag :) tydligen ville ingen längre se Rebecca & Fiona ikväll, så det blir nog inget av det tyvärr. Lite trist, men men. Det får bli nån annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0