Huvudstaden

Hej!
Har varit i Stockholm idag med Ann, som som vanligt försov sig så att vi fick ta ett senare tåg :P haha men vi har haft det asbra, kollat runt i affärer och sprungit runt i regnet. Sendan jag kom hem vid sju (försenat tåg, surprise! :D) så har jag käkat väldigt god middag, kollat Project Runway och Zombieland. Har redan sett den typ 5 gånger men aldrig sett hela, så. Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med en väldigt trött lillebror som varit på Dreamhack. Haha.

Iallafall, kunde ha varit med vänner ikväll men missade att kolla mobilen vid åttasnåret. Fail på det :( men men, så kan det gå. Nu ska jag kolla lite bloggar och sedan sova för jag är dötrött :D godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ofta din bror oxå har varit på DH! :P Hahah !



Jakob åkte hem därifrån nu under natten ;) Och ajg vet om fler som varit där ;) Haha !

2011-06-21 @ 07:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0