Plättar med Sylt

Igår hade Ann och jag som mission att besöka Strängnäs vattentorn. Fråga oss inte varför... Vi förväntade oss iaf värsta vandringen ute i skogen. Så blev det dock inte. Vattentornet låg typ 100 m från mitt gamla dagis. Det fanns en väg upp till tornet som förövrigt var omringat av ett larmat staket. Så tyvärr, äventyrskänlsan dog lite. Men vafan, vi var där. Lol.
Sen gick vi långpromenad med Janina och Zingo, stekte sedan plättar som skulle varit lunch men blev middag och efter det blev det nostalgispel på xboxen.

Idag ska jag göra om en powerpoint för pappas jobb, min chans till att tjäna pengar denna sommar ;)
Ikväll får vi se om det blir något! Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0