I want to play a game

Igår så var det en väldans bra måndag. Sådana är mycket sällsynta ska ni veta. Iallafall så samlades jag, Sofi, Ronja, Frida och Amanda hos Sofi i Åker för att ha SAWmaraton. RAWR. Vi åt tacos, tog massa kort, sov över och kollade på 4 av de 7 filmerna i SAW-serien. Jag gillade dem. Dock hade dom inte samma äckeleffekt som jag väntat mig, men dom var bra ändå :) spännande :D de sista 3 filmerna får vi se på vårat nästa maraton x) HÅHÅ. I like!
En annan trevligt grej som hände igår var att jag och Sofi fick en VÄLDIGT glatt besked från Emanuel angående Matte C. FUUUUUCK YEAH säger jag bara. Det är vi värda <3

Idag så har dagen gått allmänt jättesupersegt. Och jag måste göra karaktärsgrejen på RöoRö innan nästa vecka är slut. Och det får mig att må så jävla illa. Usch usch usch. USCH. Imorgon är det onsdag. Weeeeeeej... xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0