Naturelle

NU MINA KÄRA så kommer ett inlägg om balsam. Jippi skriker alla! :D:D:D:D
Hehe.

I alla fall så hade konsum i vanlig ordning varken det ena eller det andra tvättbalsamet jag brukar använda mig av, så jag var tvungen att panikköpa något annat vilket inte är det lättaste då jag bara är säker på just de två jag brukar använda. Jag har alltid undvikit proteiner i balsamet, vilket beror på att vissa hår blir SKITFULA av protein då det inte behöver det och proteinet istället lägger sig som en hård hinna utanpå strået. Jag har därför alltid köpt balsam utan protein. Nu fanns det inte. Jag ser Naturelleflaskorna på hyllan, en sort jag vet fungerar med balsammetoden. MEN, Naturelle innehåller protein. Jag köper det ändå.

Så ikväll prövar jag det och så får vi se hur det blir. Jag hoppas det inte fuckar upp sig. Haha. Mitt hår som äntligen vill samarbeta med mig. Please don't make me sad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0