Summerbreeze

Nu kom vintern tillbaka. Snälla, försvinn så fort som möjligt tack x) vafan, det va ju torr asfalt nyss ._.
Idag så har Amanda fått hem sina ökenråttor och dom är sådär stört söta att man inte kan sluta kolla på dem. Jag ska bli bästa kompis med dem. Heö heö. Annars så har vi fikat, kollat på en film om förintelsen och skrivit en dålig uppsats om ÅÅÅÅÅgöst Striendbääärj och Semla Laugerlööövf. Jättekul med uppsats. På en timme skulle man få med typ hundra grejer. Trevligt >:)
I helgen måste jag typ göra kemi och SHA. Men jag ska prioritera att inte göra så mycket. Typ slappa. Nästa vecka blir det mycket grejer som ska göras. Hela jävla veckan blir typ asfull. Sthlmsdag, kanske filmkväll, Sthlm igen, Max fyller år (så det ägnas hela helgen åt typ) och jag måste plugga till Kemiprov måndagen efter. Fett jobbigt. Jag som knappt orkade med denhär veckan liksom. Blä.

Gud vad positiv jag är. Nu ska jag kolla på kommersiella TVprogram. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0