Jag har syndat

Helt sådär random så kom jag på att jag hela tiden sitter här och gnäller på skolan i vanlig ordning. Det var ju det jag INTE skulle göra. Efter min sk bloggstrejk så lovade jag typ att sluta tjata om skolgrejer 24/7. Och det gick det ju jävligt bra med xD haha. Fail. Jag antar att jag egentligen inte har något annat att skriva om eller något i den stilen.

För att få lite variation här så kan jag berätta om min sommarjobbstatus.
Som alla vet så sökte jag till mitt gamla dagis. Har nu fått svar från dagiset (efter många om och men) att dom redan har tillräckligt med personal. Fail för mig. Jag hade hoppas lite på att få jobb där, men inget som kan göras åt det nu precis.
Jag har i varje fall en plan B. Strängnäs kommun ger ut sommarjobb och jag har sökt. Så nu sitter jag och håller tummarna för att jag ska få ett. Jag skulle bli så sjukt glad. Det skulle iprincip rädda min sommar och ekonomi. Jag får svar v.22, så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa. Nerver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0