Punka

Dagen har innehållit ett ganska långt och klurigt prov i Engelska (nationella). Svåra ord :( Kan inte engelskan sluta ha så många långa och krångliga och snarlika ord hela tiden? xD

Sen så har vi fixat med EUAredovisningen hela dagen men är fortfarande inte riktigt klara... dock fixas det ikväll. (Amanda om du vill ha hjälp så säg till :D) Vi kommer äga imorrn. Sen så måste jag fixa lite till svenskagrejsen också så att inte Sofi äger ut mig totalt imorgon...

Imorse åskade det och spöregnade. Jag vaknade av mig själv 6.10. Not najs. Dock regnade det inget mer under dagen, så det va skönt iaf.

Har jag btw sagt att min cykel på något jävla vis fått punka? Eller jag vet inte ens om det är punka, men bakdäcket är helt fucked up och jag fattar ingenting x( upptäckte det när jag hade lite sådär lagom cykeltid(alltså för lite gå-tid) till skolan i onsdags... perfect. Den var liksom hel när jag lämnade den kvällen innan. Får ta och laga den så snart som möjligt, när jag väl fattar hur det ska göras x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0