Satan i Gatan

Våran önskan slog in idag. Samhällsläraren var fortfarande sjuk (dock skrev hon ingen på schoolsoft med hon kom aldrig till lektionen, vafan?) så vi slutade vid 9.20. Sjukt najs. Alltså hade jag endast har en dramalektion idag som alltid är lika rolig <3 Dock kompenserades denna lycka med äckligt dåligt väder, men vad gör det?

Sedan jag kom hem så har jag försökt räkna Kemi (som jag btw verkligen inte förstår mig på för tillfället), ätit lunch på Kjells Kastrull med pappa och pluggat Europakunskap. Kände för en paus nu. Men sen så blir det slutspurten på Europakunskapspluggandet. Ska bli skönt att ha det provet överstökat imorgon...

Nu ska jag stanna här ett tag tills EUmappen ropar på mig igen. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0